Zahlavi

Výběrové řízení na hodnotitele v OP VVV

20. 05. 2016

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vyhlásilo výzvu pro zájemce o pozice externích hodnotitelů Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV). Jedná se o hodnocení žádostí o podporu v Prioritní ose 1: Posilování kapacit pro kvalitní výzkum; Prioritní ose 2: Rozvoj vysokých škol a lidských zdrojů pro výzkum a vývoj a v Prioritní ose 3: Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání.

 

Pro úspěšné podání přihlášky do výběrového řízení je nutné registrovat se do IS KP14+ a následně jeho prostřednictvím vyplnit a podat žádost o status hodnotitele v modulu Hodnotitel IS KP14+ nejpozději do 15. 6. 2016 do 14:00 hod.


Bližší informace naleznete zde: http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy-1/vyberove-rizeni-na-hodnotitele 
 

Biologicko-ekologické vědy

Vědecká pracoviště

Výzkum v této oblasti je zaměřen na studium vztahů jak mezi organismy a prostředím, tak i mezi jednotlivými organismy; výsledky jsou využitelné v péči o životní prostředí. Studium zahrnuje terestrické, půdní a vodní ekosystémy a systémy parazit-hostitel. Výzkum je prováděn většinou na území ČR a přispívá tak k jejímu bio-ekologickému mapování. Dlouhodobá pozorování ve vybraných lokalitách se soustřeďují na typické ekosystémy studované z hlediska geobotaniky, hydrobiologie, entomologie, půdní biologie, chemie a mikrobiologie a na problematiku eutrofizace vybraných přehrad a jezer. V oblasti botaniky je studována taxonomie vyšších a nižších rostlin, zvláště řas, s využitím v oblasti ochrany přírody. Studium molekulární a buněčné biologie, genetiky, fyziologie a patogenů rostlin a hmyzu je předpokladem pro rozvoj rostlinných biotechnologií v zemědělství a využití hmyzu jako modelu pro obecně biologický výzkum. Botanický ústav též pečuje o Průhonický park, který je významnou součástí českého přírodního a kulturního dědictví. Sekce zahrnuje 4 vědecké ústavy s přibližně 1030 zaměstnanci, z nichž je asi 380 vědeckých pracovníků s vysokoškolským vzděláním.

Všechny výzkumné sekce