
Výběrová řízení
Ekonomický ústav AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici OFFICE MANAGER S AJ.
OFFICE MANAGER S AJ
Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.
Nyní hledáme pro tým, který zabepečuje chod kanceláře ředitele a slouží jako podpora pro všechny kolegy v instituci, vedoucí Sekretariátu ředitele CERGE-EI.
Nejdůležitější vlastnosti, které budete potřebovat pro spolupráci s námi jsou pečlivost, snaha posouvat věci vpřed a schopnost se neustále učit.
Podmínkou je Vaše znalost anglického jazyka, který budete intenzivně používat.
Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?
- Vedení sekretariátu ředitele za pomoci dvou kolegyň asistentek
- Organizace kalendáře ředitele, sjednávání schůzek apod.
- Vyřizování institucionální korespondence – kontrola všech dokumentů, které ředitel podepisuje, aby byly stylisticky a gramaticky správně a obsahovaly všechny náležitosti
- Příprava a vypravování oficiálních dopisů, odpovědí, žádostí a jmenování
- Pořizování zápisů z porad všech orgánů instituce, jejich distribuce a evidence
- Příprava materiálů na jednání všech orgánů instituce
- Hlídání a kontrola termínů
- Příprava výroční zprávy a dalších reportů instituce
- Organizace menších eventů (teambuildingy, workshopy, apod.)
- Zajišťování cateringu, včetně průzkumu trhu pro akce organizované institucí
- Sledování změn vnitřních předpisů a kontrola jejich dodržování
- Úprava, vydávání a koordinace interních směrnic
- On-boarding zahraničních výzkumných pracovníků
- Aktualizace informací na webových stránkách pracoviště
- Správa telefonních tarifů instituce
- Koordinátor spisové služby
- Koordinátor interního webu Univerzity Karlovy
- Podpora při uzavírání smluv organizace s dodavateli a zaručení správnosti smluv
- Evidence smluv, včetně agendy registru smluv
- Správa a organizace kanceláří a jejich obsazenosti v budově
- Správa datové schránky instituce
- Tajemník dozorčí rady a rady pracoviště
- Správa elektronických podpisů
- Správa, kontrola a vylepšování reporting databáze
- Vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999
Co od Vás potřebujeme?
- Min. SŠ s maturitou (ideálně v oblasti ekonomie, administrativy, apod.)
- Pokročilá znalost anglického jazyka min. B2+ (písemně i ústně).
- Výborná znalost českého jazyka a gramatiky
- Praxe na obdobné pozici velkou výhodou
- Nutná znalost práce s počítačem - MS Office, Office 365, ChatGPT, Sharepoint
- Zkušenosti s vedení malého týmu výhodou
- Pečlivost, spolehlivost a flexibilita, odolnost vůči stresu
- Time management
- Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a systematický přístup
- Chuť učit se nové věci a pozitivní přístup k práci, příjemné vystupování
- Skvělé komunikační dovednosti a týmového ducha
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v přátelském mezinárodním a profesionálním prostředí stabilní instituce světového renomé.
- Týmovou spolupráci v přátelském prostředí.
- Podporu odborného vzdělávání a osobního růstu.
- Plný úvazek s pracovní smlouvou na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
- Pracoviště přímo v centru Prahy.
- 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc.
- Dog-friendly kanceláře.
- Zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, příspěvek na MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)
- Nástup možný dle domluvy.
- Nástupní mzda na plný úvazek 50.000 - 60.000,-Kč, dle vzdělání a praxe.
Jak poznáte, že se k nám hodíte?
Jste samostatná/ý, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád/a využíváte svoji znalost anglického jazyka?
Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025 na email hr@cerge-ei.cz.
Těšíme se na Vás!
CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.
Uzávěrka přihlášek: 15. 07. 2025
Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.