
Výběrová řízení
Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Asistent / asistentka ředitele ústavu.
Referenční číslo: 0071_24_sekretariát ředitele
Popis a místo výkonu práce: Ústav termomechaniky AV ČR, Dolejškova 1402/5, Praha 8; sekretariát ředitele.
Pozice předpokládá pevnou pracovní dobu a přítomnost na pracovišti v úředních hodinách sekretariátu ředitele.
Vzhledem k povaze práce se nepředpokládá práce na dálku.
Výše pracovního úvazku: 1,0 (min. 0,8)
Druh pracovní smlouvy: na dobu určitou 12 měsíců s možností následné změny na dobu neurčitou
Náplň práce:
- plnění úkolů zadaných ředitelem, vyřizování komunikace;
- zajištění komunikace sekretariátu ředitele se zaměstnanci;
- vyřizování požadavků zaměstnanců na sekretariátu ředitele;
- vyřizování telefonních hovorů na telefonní lince sekretariátu ředitele;
- obsluha spisové služby, datové schránky apod.;
- zveřejňování smluv v registru smluv;
- příprava zasedací místnosti před zasedáními včetně drobného občerstvení pro účastníky;
- příležitostné vyřizování administrativní agendy mimo pracoviště;
- další obvyklá agenda asistentské práce.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou;
- znalost anglického jazyka slovem a písmem alespoň na úrovni B1, (uchazeč(ka) doloží certifikovaný výsledek ne starší 24 měsíců nebo vyplní test během pohovoru); uchazeč(ka) musí být schopen/schopna vyřizovat poštu a telefonické hovory v anglickém jazyce;
- dobrou znalost českého jazyka – uchazeč(ka) musí být schopen/schopna samostatně tvořit srozumitelně a gramaticky správně formulované texty;
- samostatnost – uchazeč(ka) bude pracovat s elektronickou poštou a kancelářskými programy pro tvorbu dokumentů, tabulek a prezentací;
- komunikativnost – uchazeč(ka) je v každodenním styku s ředitelem a zaměstnanci, s nimiž komunikuje osobně, telefonicky i e-mailem;
- spolehlivost a dochvilnost – uchazeč(ka) má pevnou pracovní dobu;
- pečlivost – uchazeč(ka) vyřizuje agendu vyžadující věcnou správnost a přesnost;
- schopnost pracovat v kolektivu – uchazeč(ka) sdílí kancelář s kolegyní a přichází do každodenního styku se zaměstnanci a ředitelem.
Nabízíme:
- stabilní zázemí spolehlivého zaměstnavatele;
- množství zaměstnaneckých výhod (více na https://www.it.cas.cz/zamestnanecke-vyhody/);
- spravedlivé a rovné zacházení (zaměstnavatel je od r. 2021 držitelem ocenění Evropské komise HR Excellence in Research Award).
Nástup: 1. 7. 2024
Uzávěrka přihlášek: 13. 06. 2024
Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.