Zahlavi

Výběrová řízení

14. 01. 2022
Fyzikální ústav AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Výkonný asistent/ Výkonná asistentka vedoucího vědecké sekce.

Fyzikální ústav AV ČR, v. v. i. (FZU) je veřejná výzkumná instituce, zaměřená na základní a aplikovaný výzkum v oblasti fyziky. FZU je největším ústavem Akademie věd České republiky s více než 1300 zaměstnanci, kde nemalý počet tvoří zahraniční pracovníci. Ambicí FZU je posouvat hranice lidského poznání a provádět špičkový výzkum elementárních částic, kondenzovaných systémů, pevných látek, optiky, fyziky plazmatu a laserové fyziky.

FZU je od dubna 2019 držitelem certifikátu HR Excellence in Research Award (Ocenění excelence lidských zdrojů ve výzkumu), které uděluje Evropská komise. FZU, jako největší pracoviště Akademie věd, se tak zařadil do prestižní skupiny evropských institucí majících právo používat tuto certifikaci. 

Do týmu Sekce optika přijmeme nového kolegu/ kolegyni na pozici:

Výkonný asistent/ Výkonná asistentka vědecké sekce

Náplň práce:

  • Administrativní a organizační činnost spojená s vedením sekretariátu vědecké sekce
  • Samostatné vedení vybraných agend
  • Organizace schůzek, návštěv a akcí
  • Komunikace v českém a anglickém jazyce na každodenní bázi
  • Vyřizování běžné písemné a elektronické korespondence
  • Práce s interními elektronickými systémy (docházka, spisová služba)
  • Příprava podkladů a dokumentů, dohled nad dodržováním termínů

Požadavky:

  • Ukončené SŠ či VŠ vzdělání 
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost ČJ slovem i písmem na výborné úrovni
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Dobrá uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office)
  • Pečlivost a spolehlivost
  • Samostatnost a flexibilita
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Zájem a ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

  • Zajímavou a rozmanitou práci na plný úvazek
  • Příležitost participovat na chodu špičkové výzkumné organizace
  • Možnost naučit se základům projektové administraci
  • Možnost rozšířit si vědomosti v oblasti správy a archivace vnitropodnikových dokumentů
  • Podporu dalšího vzdělávání, osobního rozvoje a růstu - jazykové kurzy a odborná školení
  • Stravenkový paušál
  • Možnost občasné práce z domova
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené a 6 dnů osobního volna
  • Příspěvek na penzijní/ životní pojištění
  • Multisport kartu a další zaměstnanecké výhody

 

Bližší informace jsou k dispozici pod odkazem Proč FZU? | FZU.

Nástup je možný co nejdříve.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis v českém a v anglickém jazyce na níže uvedený e-mail kontaktní osoby.
Prosíme, do předmětu zprávy vložte název inzerované pozice.

 

Informace o zpracování osobních údajů naleznete na webových stránkách FZÚ, na adrese: https://www.fzu.cz/o-fzu/uredni-deska/zpracovani-osobnich-udaju .

Kontaktní osoba: 

Petra Kratochvílová, HR partner

Email: petra.kratochvilova@fzu.cz

Telefon: +420 266 052 125


Uzávěrka přihlášek: 31. 01. 2022

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

-->