Zahlavi

Výběrová řízení

15. 03. 2023
Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Tajemník/tajemnice reditele.

Heyrovského ústav je součástí Akademie věd ČR a věnuje se mezinárodně špičkovému výzkumu v oblastech souvisejících s fyzikální chemií. Na vědeckých projektech se podílí týmy složené z výzkumníků a výzkumnic z různých koutů světa.

16. 1. 2019 jsme se jako první z ústavů Akademie věd ČR oficiálně připojili k výzkumným organizacím, které získaly ocenění HR Excellence in Research, což ukazuje pokrok v harmonizaci naší politiky v oblasti lidských zdrojů v souladu se 40 zásadami Evropské charty výzkumných pracovníků a Kodexem chování při náboru výzkumných pracovníků.

Ředitel Heyrovského ústavu AV ČR, v. v. i. vypisuje výběrové řízení na pozici:

Tajemník/tajemnice ředitele

Náplň práce:

  • písemná komunikace se zaměstnanci a zaměstnankyněmi ÚFCH JH (český, anglický jazyk); s kanceláří AV ČR (český jazyk); s představiteli a představitelkami ostatních ústavů AV ČR (český jazyk);
  • úzká spolupráce s PR manažerkou a vedoucí Kanceláře ředitele;
  • příprava podkladů pro jednání ředitele s poradními orgány a vědeckými pracovníky a pracovnicemi;
  • příprava prezentací v Powerpoint;
  • příprava zápisů z jednání;
  • příprava a organizace ústavních konferencí (rozesílání pozvánek, zajištění občerstvení)
  • organizace kalendáře ředitele ÚFCH JH;
  • vyřizování telefonních hovorů, emailů, korespondence, schvalování pracovních cest a další práce v rámci agendy a dle pokynů ředitele ÚFCH JH;
  • organizace pracovních cest ředitele (objednávání letenek, hotelů, zajištění administrace s tím spojené v rámci ÚFCH JH);
  • evidence a archivace dokumentace agendy ředitele;
  • úzká spolupráce s pracovnicí sekretariátu;
  • zastupování pracovnice sekretariátu v době dovolené, zejména obsluha datové schránky, zadávání smluv a objednávek do Registru smluv, evidence pracovních cest, objednávky taxi a další.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání nebo VŠ vzdělání;
  • aktivní přístup k práci a schopnost samostatného rozhodování, analytické myšlení;
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (slovem i písmem – komunikace se zahraničními vědeckými pracovníky a pracovnicemi i v rámci ÚFCH JH);
  • dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu;
  • pokročilou znalost práce s PC a MS Office (Word, Excell, Powerpoint);
  • časovou flexibilitu, pečlivost, odolnost vůči stresu;
  • praxe na obdobné pozici vítána;
  • orientace v oblasti výzkumu a vývoje výhodou.

Nabízíme:

  • zajímavou a rozmanitou práci na plný úvazek s pružnou pracovní dobou v mezinárodním akademickém prostředí;
  • podporu dalšího vzdělávání, osobního růstu a rozvoje včetně jazykových kurzů;
  • profesionální pracovní tým;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 3 dny indispozičního volna (sick days);
  • 5 dnů osobního volna;
  • příspěvek na rekreaci nebo penzijní připojištění;
  • stravenky plně hrazené zaměstnavatelem;
  • další benefity v souladu s kolektivní smlouvou;
  • zástup za mateřskou / rodičovskou dovolenou, v případě oboustranné spokojenosti možnost prodloužení na dobu neurčitou;
  • nástup květen 2023.

Strukturovaný životopis s motivačním dopisem pošlete do 14. 4. 2023 na email: kariera@jh-inst.cas.cz


Uzávěrka přihlášek: 14. 04. 2023

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.