Zahlavi

Výběrová řízení

10. 03. 2023
Ústav dějin umění AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici pozice referent/referentka do oddělení THS.

Ústav dějin umění AV ČR, v. v. i., hledá do oddělení THS nového kolegu/ kolegyni na pozici referent/referentka THS.

Náplň práce:

  • Evidence, správa majetku a provozu Ústavu dějin umění a jejich poboček.
  • Správa areálu Husova-Jilská, koordinace při stavebních akcích, smlouvy a kontrola vyúčtování služeb a nájmu.
  • Administrace a evidence autoprovozu, CCS karet a pojištění vozidel.
  • Komunikace s dodavateli prací a služeb, včetně řešení cenových nabídek služeb a oprav, výběrové řízení, příprava a kontrola smluv, dozor a koordinace nad výkonem externích řemeslných prací.
  • Zařízení pravidelných revizí a kontrol.
  • Zajištění pravidelné údržby zařízení souvisejících s provozem.
  • Zajištění správnosti a odpovědnost za BOZP a PO.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou nejlépe ekonomického nebo technického směru.
  • Zkušenosti se správou nemovitosti, majetku a provozu.
  • Orientace v účetnictví.
  • Technické myšlení, orientace ve stavebních výkresech.
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou
  • Znalost programů Word, Excel, Outlook.
  • Právní minimum - práce s provozními a nájemními smlouvami a orientace v této problematice.
  • Organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.
  • Komunikační a vyjednávací dovednosti.

Nabízíme:

  • Přátelský kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na kulturu a sport
  • Příspěvek na stravování
  • Mimopracovní společné aktivity
  • Volné vstupy do muzeí a galerií
  • Pracovní poměr na dobu určitou po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené stávající referentky

Nástup: Nejlépe duben 2023 nebo dohodou.

Uzávěrka přihlášek: do 10. dubna 2023

Kontakt: Jarmila Straková, strakova@udu.cas.cz, tel. 221 183 503
personální oddělení UDU AV ČR, v.v.i., Husova 4, 110 00  Praha 1


Uzávěrka přihlášek: 10. 04. 2023

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.