
Výběrová řízení
Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Ekonomicko-administrativní referent/referentka.
Ekonomicko-administrativní referent/referentka (veřejné zakázky, zahraniční objednávky)
Jsme veřejná výzkumná instituce, zaměřená na základní a aplikovaný výzkum v oblasti fyzikální chemie. Nabízíme prostor pro vlastní rozvoj, kreativitu a příležitost k realizaci nejen na vědeckých pozicích. Do našeho Účetně – správního úseku hledáme kolegu/kolegyni na pozici Ekonomicko-administrativní referent/referentka se specializací na veřejné zakázky
Náplň práce:
- Administrace veřejných zakázek podle platné legislativy
- Spolupráce s externí právní kanceláří při přípravě a realizaci veřejných zakázek
- Administrace tuzemských a zahraničních investic včetně posuzování nabídek, zajištění interního schvalovacího procesu a evidence čerpání investic v rozpočtu ÚFCHJH
- Administrace celních podkladů pro propuštění zboží do volného oběhu (režim IMPORT)
- Komunikace s celními deklaranty a žadateli o dovoz
- Předávání finální celní dokumentace příslušným celním úřadům
- Zajišťování objednávek zboží a služeb ze třetích zemí (mimo EU a UK)
- Administrace nestandardních objednávek zboží (režim EXPORT/IMPORT) pro např. dary, zápůjčky, opravy mimo EU a UK
- Objednávání a aktivace SIM karet, služebních telefonů a tarifů, vč. evidence
- Komunikace s telefonním operátorem pro správu firemních mobilních telefonů
- Pořizování a správa záznamů v informačních a ekonomických systémech v souladu s právními předpisy a interními požadavky pro objednávky, celní řízení, veřejné zakázky a investice (Helios Inuvio, interní aplikace pro pořízení majetku)
- Spoluúčast na přípravě interních směrnic, metodik a návodů v rámci svěřené agendy
Požadujeme:
- Zkušenosti s agendou veřejných zakázek a administrativy celních řízení
- Přesnost a pečlivost
- Komunikační schopnosti
- Znalost MS Windows
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Kreativní a proaktivní přístup
- Dobré vyjadřovací a komunikační dovednosti slovem i písmem v AJ
- Flexibilitu, schopnost rychle se učit
Výhodou:
- Zkušenosti z akademického prostředí,
- Znalost účetního systému (nejlépe Helios Inuvio)
Nabízíme:
- Prostor pro vlastní rozvoj a kreativitu
- Rozmanitou práci
- Mezinárodní prostředí
- Kontinuální vzdělávání, jazykové kurzy
- Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení
- Finanční ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem
- Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna a 3 sick days
- Pracoviště Praha 8, v blízkosti metra Ládví
- Příspěvek na stravování ve formě stravenkového paušálu
- Další zaměstnanecké výhody (dle kolektivní smlouvy)
- Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem nejpozději do 10.10.2025 – kariera@jh-inst.cas.cz Vyhrazujeme si právo neodpovědět na zaslané žádosti v případě, že uchazeč nebude vybrán.
Termín nástupu: Dle dohody/ možný ihned
Uzávěrka přihlášek: 10. 10. 2025
Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.