Zahlavi

Výběrová řízení

06. 06. 2024
Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici knihovník/knihovnice.

Referenční číslo: 0074_24

Popis a místo výkonu práce: Ústav termomechaniky AV ČR, Dolejškova 1402/5, Praha 8

Výše pracovního úvazku: 1,0

Druh pracovní smlouvy: na dobu určitou 12 měsíců s možností následné změny na dobu neurčitou

Vhodné pro absolventy, ženy po mateřské/rodičovské dovolené.

Náplň práce:

Knihovník/knihovnice (0,6 úvazek):

  • správa a ochrana knihovního a časopiseckého fondu ústavu;
  • poskytování komplexních knihovnických, bibliografických, referenčních a informačních služeb;
  • výpůjční služby s využitím interních a externích zdrojů a skladu ÚT;
  • řazení knihovního fondu (KF) − pravidelná revize KF a příprava ročních hlášení o stavu KF ÚT a činnosti pro KNAV;
  • evidence výzkumných a technických zpráv a archivace matric zpráv;
  • nákup odborných knih a časopisů a jejich katalogizace;
  • zastupování ÚT v projednávání a uzavírání smluv při nákupu zahraničních elektronických zdrojů a finálního vyúčtování prostřednictvím CzechELib;
  • příprava ročních hlášení o publikování v placeném režimu Open Access (OA), archivace licenčních smluv a zajištění přístupů do platforem Springer Link, IOP;
  • zajištění ISBN pro neperiodické publikace ÚT;
  • sledování trendů v knihovnictví a prohlubování vědomostí účastí na školeních a odborných seminářích.

Výpomoc s administrativní agendou vědy a výzkumu (0,4 úvazek):

  • administrativně organizační podpora zástupce ředitele pro vědu a výzkum;
  • elektronická a fyzická archivace grantových složek (návrhy, smlouvy, dílčí a závěrečné zprávy);
  • práce s daty v databázi vědeckých výsledků ASEP (zaučí zaměstnavatel);
  • administrativní podpora při kompletaci a přípravě výroční zprávy ústavu, archivace podkladů;
  • podpora spisové služby zvláště smluvní agendy (odeslání smluv, vedení záznamů o odeslání).

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru knihovnictví;
  • aktivní pokročilá znalost angličtiny;
  • počítačová gramotnost, znalost kancelářských programů MS Office / LibreOffice, vítaná znalost SW Aleph nebo jiného katalogizačního systému;
  • schopnost soustředěné a precizní práce s daty;
  • ochota pracovat při sezóně nerovnoměrném rozložení práce.

Nabízíme:

  • stabilní zázemí prestižní vědecké instituce;
  • podpora činnosti špičkových vědeckých týmů;
  • atraktivní balíček zaměstnaneckých výhod: 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna;
  • příspěvek na stravování
  • dotované jazykové kurzy;
  • vlastní rekreační zařízení;
  • efektivnější přístup k mateřským školám.

Nástup: ihned nebo dohodou, nejdéle od 1. 9. 2024

Životopis se stručným motivačním dopisem a kopií dokladů o ukončeném vzdělání zašlete na emailovou adresu vyzkum@it.cas.cz nejpozději do 12. července 2024.

O výsledku výběrového řízení budou uchazeči informováni e-mailem nebo telefonicky.


Uzávěrka přihlášek: 12. 07. 2024

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.