Zahlavi

Výběrová řízení

Výběrová řízení AV ČR 18. 12. 2019
Fyzikální ústav AV ČR, v. v. i. vyhlašuje v souladu se zákonem č. 283/1992 Sb. o Akademii věd České republiky, ve znění zákona č. 420/2005 Sb. a Stanov AV ČR výběrové řízení na pozici Asistent / Asistentka oddělení
Požadavky:

Fyzikální ústav AV ČR, v. v. i. (FZÚ) je veřejná výzkumná instituce, zaměřená na základní a aplikovaný výzkum v oblasti fyziky. FZÚ je největším ústavem Akademie věd České republiky s více než 1300 zaměstnanci, kde nemalý počet tvoří zahraniční pracovníci. Ambicí FZÚ je posouvat hranice lidského poznání a provádět špičkový výzkum elementárních částic, kondenzovaných systémů, optiky, pevných látek, fyziky plazmatu a laserové fyziky.

FZÚ je od 26. dubna 2019 držitelem certifikátu HR Excellence in Research Award (Ocenění excelence lidských zdrojů ve výzkumu), které uděluje Evropská komise. FZÚ, jako největší pracoviště Akademie věd, se tak zařadil do prestižní skupiny evropských institucí majících právo používat tuto certifikaci.

Na naše pracoviště Cukrovarnická, blízko metra A – Hradčanská, hledáme nového kolegyni / kolegu na pozici:

Asistent/Asistentka oddělení

Náplň práce:

• Administrativní a organizační činnost spojená s vedením vědeckého oddělení

• Komunikace s externími a interními subjekty v českém a anglickém jazyce

• Vyřizování běžné písemné a elektronické korespondence

• Práce s interními elektronickými systémy (Verso, ISKP)

• Příprava podkladů a dokumentů, dohled nad dodržováním termínů

• Samostatné vedení vybraných agend (např. docházka)

• Organizace schůzek, návštěv a celoústavních akcí

• Spolupráce na projektech

Požadavky:

• VŠ / SŠ vzdělání humanitního či ekonomického směru

• Výborné organizační a komunikační schopnosti

• Výborný písemný a mluvený projev v ČJ

• Znalost AJ slovem i písmem na dobré úrovni (minimálně úroveň B1)

• Dobrá uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office)

• Pečlivost a spolehlivost

• Samostatnost a flexibilita

• Zájem a ochota učit se novým věcem

• Zkušenosti s přípravou prezentací a podkladů pro management výhodou

• Zkušenosti se správou a archivací vnitropodnikových dokumentů výhodou

• Zkušenosti z akademického prostředí výhodou

Nabízíme:

• Zajímavou a rozmanitou práci na plný úvazek

• Příležitost participovat na chodu špičkové výzkumné organizace

• Podporu dalšího vzdělávání, osobního rozvoje a růstu

• Flexibilní pracovní dobu

• 5 týdnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna (sick days)

• Příspěvek na penzijní/životní pojištění

• Multisport kartu, stravenky a další zaměstnanecké výhody

Nástup možný od března 2020 nebo dle dohody.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis v českém a v anglickém jazyce na níže uvedený e-mail. Informace o zpracování osobních údajů naleznete na webových stránkách FZÚ, na adrese: https://www.fzu.cz/zpracovani-osobnich-udaju .

Kontaktní osoba: Lucie Beránková, FZÚ AV ČR, v. v. i.

Telefon: +420 266 053 425

E-mail: kariera@fzu.cz


Uzávěrka přihlášek: 18. 01. 2020



Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.